Търся админи, които ще обновяват всеки ден! Който иска да пише на скайп krispyyyyy!

неделя, 10 април 2011 г.

Деми - ексклузивно интервю за Seventeen


Seventeen: Какво бихте посъветвали тийнейджърките?
Деми: Ако видите, че не всичко е наред и започва един ''тъмен'' период, обърнете се към семейството си, близки и приятели. Не се затваряйте в себе си - това е опасно. Много е важно да изразите чувствата си и да разкажете цялата истина, защото тя е свещена. Искам да кажа на всички момичета, които са се натъквали на хранителни разтройства и на тези, които са си причинили някаква друга беда, че всички вие заслужавате да живеете живота си и винаги има защо да го правите. Вие можете да преодолеете и да решавате всякакви проблеми!

Seventeen: Имало ли е моменти, в които сте усещали, че имате хранително разтройство?
Деми: Да, имало е моменти, в които аз съм се отказвала от вечерята си. Но след това осъзнах, че ще имам време да разсъждавам по тази болезнена тема, преди да умра. Не мисля, че някога ще спра да мисля за диетите, защото аз живея с тях. И също така искам да кажа на всички момичета, че трябва да намерите сигурно място и да останете там.

Seventeen: Как да останем на ''сигурно'' място?
Деми: Аз не винаги разкривам чувствата си, защото съм несигурна и това ме притеснява. Но знам, че ако аз съм щастлива, няма какво да ме притеснява. И понякога е добре да бъдеш егоист, когато става дума за собствено благополучие. Правете това, което ви прави щастливи, без значение какво мислят другите.

Seventeen: Как бихте определили своята идентичност сега, когато сте извън клиниката?
Деми: Аз живея живота си с всеки изминал ден и ако реша да нося ботуши днес и на следващия ден, ще го направя. Аз си позволих голяма свобода и сега се чувствам много спокойна. Стигнах до извода, че е важно да бъдеш себе си и да си щастлив. Никога не съм се срамувала за това, което чувствам. Вие имате право да се чувствате щастливи заради всяка емоция, която ви харесва, и да правите това, което ви прави щастливи. Това е мотото на живота ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар