Търся админи, които ще обновяват всеки ден! Който иска да пише на скайп krispyyyyy!

четвъртък, 21 април 2011 г.

Деми си остава дисни звезда

Въпреки наскоро появилите се слухове, че Деми Ловато напуска Дисни, тя потвърди, че си остава Дисни звезда.
Щом Деми излезе от клиника намекна нещо за сериала, но сега вече беше потвърдено! Вижте какво Деми каза по темата:
"Това ще ми помогне да се средоточа въху музикалната ми кариера. Всъщтност, това е много тъжно за мен, защото една част от живота ми се отделя от мен, но съм нетърпелива да видя какво ще е за в бъдеще."
Също така Дисни не пропуснаха да дадат своя коментар:
"Ние уважаваме решението на Деми да се концентрира върху музиката. Тя е талантлива млада жена, и нашите сърца са с нея, докато тя продължава да предприема стъпка по стъпка, за да се възсанови напълно."

                                      Кредит : http://disneyfansite-bg.blogspot.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар